
Všeobecné obchodné podmienky
I. Základné ustanovenia
1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) sú vydané:
Správou cestovného ruchu Senec s.r.o.,
IČO: 44 537 476
DIČ: 2022742293
so sídlom: Námestie 1. mája 4, 903 01 Senec,
e-mail: info@slnecnejazera.sk
telefón: 02/45 92 82 24
www.slnecnejazera.sk (ďalej len „predávajúci“)
2. VOP upravujú vzájomné práva a povinnosti pri kúpe online vstupenky na prevádzky v správe predávajúceho (ďalej len „vstupenka“) a to medzi predávajúcim a fyzickou osobou (ďalej len „kupujúci“) prostredníctvom rozhrania umiestneného na webovej stránke dostupného na internetové adrese: www.slnecnejazera.sk (ďalej je „internetový obchod“).
3. Ustanovenia VOP sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy.
4. VOP a kúpna zmluva sa uzatvárajú v slovenskom jazyku.
II. Informácie o vstupenkách
1. Cena jednorazových lístkov je jednotná pre všetky vekové skupiny. Na lístky nie je možné uplatniť zľavu cez Multisport kartu.
2. Online formou je možné kúpiť nasledujúce typy lístkov
a. Jednorazové lístky
– Celodenné vstupné – dospelá osoba
– Celodenné vstupné – deti, ZŤP, penzista
– Celodenné vstupné – rodinné vstupné
3. Všetky lístky je možné využiť v ktorýkoľvek deň na vstup do areálu Slnečných jazier.
4. V prípade kúpy viacerých jednorazových lístkov je možné pri jednom vstupe použiť pri vstupe lístok aj pre inú osobu, akým je kupujúci lístku (t.j. jeden kupujúci môže kúpiť a použiť lístky aj pre svojich kamarátov / rodinných príslušníkov / doprovod.).
5. Lístky je možné využiť iba počas letnej sezóny, lístky sú neprenosné do ďalšej sezóny.
III. Informácie o cenách
1. Kúpna cena vstupenky je konečná a zahŕňa všetky prípadné súvisiace poplatky.
2. Výslednú cenu vybraných vstupeniek je možné uhradiť prostredníctvom platobného terminálu spoločnosti ………..(platba cez virtuálny terminál). Platbu je možné realizovať platobnou kartou VISA alebo MASTERCARD, alebo prostredníctvom Google Pay alebo Apple Pay.
3. V prípade platby prostredníctvom platobnej brány postupuje kupujúci podľa pokynov príslušného poskytovateľa elektronických platieb.
4. Ceny vstupenky/vstupeniek zostávajú v platnosti po dobu, po ktorú sú zobrazované v internetovom obchode.
IV. Objednávka a uzavretie kúpnej zmluvy
1. Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzavretím kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory), hradí kupujúci sám.
2. Pred odoslaním objednávky je kupujúcemu umožnené kontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky vložil. Údaje uvedené v objednávke sú predávajúcim považované za správne. Podmienkou platnosti objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov v objednávkovom formulári a potvrdenie kupujúceho o tom, že sa zoznámil s VOP a podmienkami ochrany osobných údajov.
3. Vstupenka/y sa doručuje/ú na e-mailovú adresu, ktorú kupujúci v rámci objednávky zadal. Tento okamih sa považuje za uzavretie zmluvy.
4. Riadne uhradenú a doručenú Vstupenku na e-mail kupujúceho, ktorá spĺňa parametre určené predávajúcim pre vstup na prevádzku v jeho správe, nie je možné po doručení na e-mail vrátiť (stornovať) a dožadovať sa vrátenia finančných prostriedkov.
5. Všetky objednávky prijaté predávajúcim sú záväzné.
6. V prípade, že došlo ku zjavnej technickej chybe na strane predávajúceho pri uvedení ceny vstupenky v internetovom obchode, alebo v priebehu objednávania, nie je predávajúci povinný dodať kupujúcemu vstupenku za túto celkom zjavne chybnú cenu ani v prípade, že kupujúcemu bolo zaslané automatické potvrdenie, resp. vstupenka. Predávajúci informuje kupujúceho o chybe bez zbytočného odkladu a zašle kupujúcemu na jeho e – mailovú adresu pozmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v takom prípade uzavretá potvrdením o prijatí kupujúcim na emailovú adresu predávajúceho.
V. Práva z vadného plnenia
1. Predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že Vstupenka pri prevzatí nemá vady a že vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.
2. V prípade výskytu vady (ak je doručená neúplná alebo chybná Vstupenka, alebo nedoručená vôbec) môže kupujúci predávajúcemu predložiť reklamáciu a požadovať – ak ide o vadu, ktorú je možno odstrániť:
a. bezplatné odstránenie vady vstupenky,
b. výmenu vstupenky za novú.
3. Kupujúci si svoje právo z vadného plnenia môže uplatniť do 7 dní od doručenia Vstupenky na svoj e-mail.
VI. Doručovanie
1. Zmluvné strany si môžu všetku písomnú korešpondenciu vzájomne doručovať prostredníctvom elektronickej pošty.
2. Kupujúci doručuje predávajúcemu korešpondenciu na e-mailovú adresu uvedenú vo VOP. Predávajúci doručuje kupujúcemu korešpondenciu na e-mailovú adresu uvedenú v jeho zákazníckom účte alebo v objednávke.
VII. Mimosúdne riešenie sporov
1. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho (mimosúdneho) riešenia sporu u subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak predávajúci na žiadosť podľa predchádzajúcej vety odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania. Týmto nie je dotknutá možnosť spotrebiteľa obrátiť sa na súd.
2. K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporov z kúpnej zmluvy je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia, Bratislava, IČO: 17 331 927, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese Slovenská obchodná inšpekcia, Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava, Odbor medzinárodných vzťahov a alternatívneho riešenia sporov, alebo elektronicky na ba@soi.sk, ars@soi.sk alebo adr.@soi.sk. Internetová adresa: https://www.soi.sk/. Platformu pre riešenie sporov on- line nachádzajúcu sa na internetovej adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi predávajúcim a kupujúcim z kúpnej zmluvy.
3. Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratislave, internetová adresa: https://esc-sr.sk/ je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov on-line a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line).
VIII. Záverečné ustanovenia
1. Všetky dojednania, vrátane tých, ktoré nie sú priamo upravené vo VOP, medzi predávajúcim a kupujúcim sa spravujú právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak vzťah založený kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný prvok, strany sa dohodli, že vzťah sa riadi právom Slovenskej republiky. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce z všeobecne záväzných právnych predpisov.
2. Predávajúci nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexmi správania v zmysle ustanovení zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.
3. Predávajúci nenesie zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahu tretích osôb do internetového obchodu alebo v dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho určením. Kupujúci nesmie pri využívaní internetového obchodu používať postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na jeho prevádzku a nesmie vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať či neoprávnene užívať programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace internetový obchod a užívať internetový obchod alebo jeho časti či softwarové vybavenie takým spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho určením či účelom.
4. Znenie VOP môže predávajúci meniť či dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.
5. VOP nadobúdajú platnosť dňom 01.01.2025 a účinnosť dňom 02.01.2025